STRESSAD

2011-07-28

Är sjuk stressad. Försov mig ju idag. Just idag. Bara för att mobilen inte ringde. Sitter här och försöker få ner min frukost. Jag ska ju vara hos Emelie typ, nu? Och jag måste hinna duscha med. Gjorde ju inte det igår. Hade annat att tänka på och så kanske vi inte ens hade varmvatten då. Det har vi säker inte nu heller. Men jag hoppas att Emelie tål och vänta lite. För det tar ju en stund till blackstad med. Och jag trodde ju att pappa skulle tjusta mig. Och han hittar ju till alla ställen i Sverige typ, men har jobbar tydligen. Så mamma ska tjusta mig till Grönhult. Hon säger att han iallafall hittar till Blackstad, men sen vet inte jag vart man ska för att komma till grönhult? 

Snart så är min andra macka uppäten. Då är det bara att kuta till duschen, skynda skynda skynda.

Kommentarer



LÄS INNAN DU KOMMENTERAR:

Jag kör tyvärr inte med bloglovin - Läs inlägget innan du kommenterar, det du söker kanske står där i - Jag är intresserad av tävlingar m.m - Alla bilder som visas är tagna av mig om det inte står något annat - Tipsa gärna hur jag ska förbättra mig blogg!


Ditt namn?:
Stalker?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du någon blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0