Spegel

2011-07-26

Anna kom på rubriken.. Om ni undrar alltså.

Är här hemma i huset och är ensamen med mina syskon. Sitter och snacka med syster lite om inbrott, jobb och vuxenvärlden och så, haha. Töntigt samtal för min del.

Vet inte redigt vad man ska hitta på. Eftersom jag inte har någon tjust till någonstans. Om mamma kunde komma hem så kanske vi kunde hitta på något. 

Haha, jag och Anna sitter och försöker hitta på något helt nytt bakrecept. Haha, undrar om vi lyckas? xd Har inte ni något gott recept. Ni får gärna komma med tips och idèer med era favotirer. Kontakte mig isåfall :) 

Kommentarer



LÄS INNAN DU KOMMENTERAR:

Jag kör tyvärr inte med bloglovin - Läs inlägget innan du kommenterar, det du söker kanske står där i - Jag är intresserad av tävlingar m.m - Alla bilder som visas är tagna av mig om det inte står något annat - Tipsa gärna hur jag ska förbättra mig blogg!


Ditt namn?:
Stalker?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du någon blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0