Juli 9, 2011

2011-07-09

Det var faktiskt roligt att komma ut lite i stan. Vi tog en raggarsväng med impalan. En rätts så lång en, vi åkte genom hela västervik kändes det som. Vi tog sedan en "fika". Vet inte precis om man kan kalla det för fika. Men jag tog en glass iallafall. I bägare, med två kulor ;) Jag tycker att det är dåligt att cafeèrna inte har det öppet om kvällaran på helgerna. Det är lite tråkigt.

I veckan kan jag tala om. Att det inte blir så mke bloggande här inte. Iallafall från måndag till torsdag. Ska ut på landet och leva där ute ett tag. Har ingen dator där ute. Så det kommer bli tomt med inlägg här då. Men jag kan skriva mer om det imorgon istället.

Kommentarer
Postat av: Emma

Okej, det är lugnt!

kul att du är med iaf :)

2011-07-09 @ 22:47:35
URL: http://emmaaaolsson.blogg.se/



LÄS INNAN DU KOMMENTERAR:

Jag kör tyvärr inte med bloglovin - Läs inlägget innan du kommenterar, det du söker kanske står där i - Jag är intresserad av tävlingar m.m - Alla bilder som visas är tagna av mig om det inte står något annat - Tipsa gärna hur jag ska förbättra mig blogg!


Ditt namn?:
Stalker?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du någon blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0