Våra hjärtan till Norge

2011-07-24

Jag har hört om de otäcka i Norge som det flesta i Svergie också har gjort. Helt ofattbart att det hände just i ett sådant fredligt land som Norge. Och att spränningen vart mitt i Oslo med. Visst så kände jag ju ingen i norge precis, men jag lider med er. Men det är ju faktiskt vårt grannland också. Tänk så många oskyldiga personer det är i himlen nu, eller är fruktansvärda skadade. Jag hoppas tills framtiden, att det inte finns sånna här idioter på jorden.

               

Kommentarer
Postat av: Micke

Sörjer med dom <3

2011-07-24 @ 22:20:46
Postat av: Mia

Det är verkligen hemskt! :(((((((

R.I.P alla dom dog :((

2011-07-24 @ 22:23:19
Postat av: Michael Osterman

Forferdelig! Jeg bor i Norge, min bestemor var i Oslo da det skjedde, gjorde hun ikke komme hjem igjen, er hun borte .. : (Knulling rasshøl!

2011-07-24 @ 22:26:24
Postat av: Gøzde Cirak

Vi her i Norge, takk Linnea Zeijlon for din støtte!

Takk! Det er virkelig forferdelig det her: (



Nice blogg!

2011-07-24 @ 22:29:41
Postat av: Benthe Grøtterud

Takk for din støtte!

Mange klemmer til deg!

Klem

2011-07-24 @ 22:32:03
Postat av: Emilia

Fyfan så jävla hemskt! :(

Lider verkligen med dom <3

2011-07-24 @ 23:29:57



LÄS INNAN DU KOMMENTERAR:

Jag kör tyvärr inte med bloglovin - Läs inlägget innan du kommenterar, det du söker kanske står där i - Jag är intresserad av tävlingar m.m - Alla bilder som visas är tagna av mig om det inte står något annat - Tipsa gärna hur jag ska förbättra mig blogg!


Ditt namn?:
Stalker?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du någon blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0