varit en bra helg

2011-07-17

Har städat Bellas bur nu under kvällen. Så nu är det rent hos henne, men skitigt hos mig. Det blir alltid som ett bomberslag på mitt rum efter när jag har städat hos henne. Men det blir att städa bort i morgon istället. Blir lite mke att göra imorgon tycker jag. Baka, packa, städa och duscha. Sedan på kvällen så kommer det gäster. Min kusin och kusinbarn. Eftersom de inte kunde komma idag, och fira Robin.

Ni kanske undrar vad jag ska packa till. Om jag inte redan har sagt det. Men jag ska iallafall iväg med min familj + några vänner. Vi ska bort på semester i tre dagar. Så jag åker på tisdagen, runt 11 på förmiddagen kanske. Och sedan kommer hem torsdag kväll. Blir ett uppehåll på bloggen igen!

Får bli en bild på lille Bella iallafall!


Kommentarer
Postat av: Lizzy

sv: Nu har vinnaren i dagens blogg blivit utsedd, kika in för att se om det blev du! ♥

Inte du? Anmäl dig igen!

2011-07-17 @ 22:56:04
URL: http://muzicme.blogg.se/



LÄS INNAN DU KOMMENTERAR:

Jag kör tyvärr inte med bloglovin - Läs inlägget innan du kommenterar, det du söker kanske står där i - Jag är intresserad av tävlingar m.m - Alla bilder som visas är tagna av mig om det inte står något annat - Tipsa gärna hur jag ska förbättra mig blogg!


Ditt namn?:
Stalker?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du någon blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0