11/6 2011 - min dag

Det är ingen vanlig dag, för det är mn födelsedag, haha. Då var det dax att bli fjorton då. Hinner nog inte med att skriva så mke om dagen. Hela min dag kommer imorgon istället.
Förresten så uppskattar jag mina komentarer som jag får :) väldigt rolig att läsa. Fick fem komentarer på det senaste inlägget, om Simon Westlund. Tro mig, jag har facit till att lösa kuben, men det tar mig ett år ändå. Och jag såg alla avsnitt av honom, när han körde en i 15 sekunder, med foten, med en hand, fem styckna på 1 minut och det han gjorde igår :)

Men nu ska jag fortsätta min dag. Blir snart att duscha och åka in till stan :) Grattis Dennis förresten! :D

Kommentarer
Postat av: victoria

Grattis ! <3

2011-06-11 @ 17:33:32
Postat av: Linnea

Grattis i efterskott XD <33

2011-06-19 @ 13:25:01



LÄS INNAN DU KOMMENTERAR:

Jag kör tyvärr inte med bloglovin - Läs inlägget innan du kommenterar, det du söker kanske står där i - Jag är intresserad av tävlingar m.m - Alla bilder som visas är tagna av mig om det inte står något annat - Tipsa gärna hur jag ska förbättra mig blogg!


Ditt namn?:
Stalker?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du någon blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0