bilderna tagna av mobilkameran

2011-06-30

Mitt rum ser, eller rättare sagt såg, ut som ett bomberslag. Tills jag var så duktig att städa upp. Det är bara att dammsuga kvar och damma, och det gör jag i morgon. Eftersom klockan har hunnit att blivit rätts så mke nu. Och så ska jag nog passa på att rensa ut min garderod lite med. Men just nu så ska jag äte lite kvällsmat som förtjäning till det stora jobbet. Hörss :)

Bilder på mitt rum innan städningen är klar. Visst var det stökigt. Dock så var det mitt i Bellas burstädning också ;)

Kommentarer



LÄS INNAN DU KOMMENTERAR:

Jag kör tyvärr inte med bloglovin - Läs inlägget innan du kommenterar, det du söker kanske står där i - Jag är intresserad av tävlingar m.m - Alla bilder som visas är tagna av mig om det inte står något annat - Tipsa gärna hur jag ska förbättra mig blogg!


Ditt namn?:
Stalker?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du någon blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0