Dag 20- Min favoritbok

kör ett sista inlägg.

Min allra favoritbok blir nog Oönskad. Om jag ska vara ärlig så har jag aldrig kommit till slutet på det, kanske kommit till det sista kapitlett. Men boken är iallafall jätte bra. Jag har själv boken hemma. Det är en bok som jag  verkligen rekomderar om.




Det handlar om flickan Anna som bor på ett barnhem. Hon tänker att hon inte borde vara här, inte ska existera, men det gör hon. Hon skriver ner sina tankar i en rosa anteckningbok som hon håller väl gömd, som så mke annat, är förjbjudet på Grange Hall (barnhemmet) där Anna har växt upp.
Hon träffar en pojke som heter Peter en dag, som målar upp en alternativ verkligehet. Har hon rätt att leva? Kan hon fly sitt liv som Oönskad? Vågar hon föja Peter? 


 


Kommentarer



LÄS INNAN DU KOMMENTERAR:

Jag kör tyvärr inte med bloglovin - Läs inlägget innan du kommenterar, det du söker kanske står där i - Jag är intresserad av tävlingar m.m - Alla bilder som visas är tagna av mig om det inte står något annat - Tipsa gärna hur jag ska förbättra mig blogg!


Ditt namn?:
Stalker?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du någon blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0