Dag 26- Din favorittid på året.

Min favorittid på året är ju helt klart hela sommarlovet. Att bara sitta och njuta av friheten. Inte behöva tänka på att man måste kunna saker. Att plugga eller att inte missa bussen, att slippa allt gap och skrik. Sommarlovet är som att stoppa tiden länge. Att slippa skolan på mer än två månader.

Man kan vara ute sent på kvällen och fortfaraned se ute. Bada när man vill, bli brun. Gå i tunna kläder och bara kan springa ut ens att behöva tänka på skor och alla andra tjocka kläder måste på. Och man känner känslan av sommar, man ser grönt vart man än kollar och det doftar ljuvligt. Man hör fåglaran sjuna sent på kvällen. Att gå barfota och känna gräser under sin fot som kittlas. Sommarlovet är en jätte skön känsla enligt mig!

Kommentarer



LÄS INNAN DU KOMMENTERAR:

Jag kör tyvärr inte med bloglovin - Läs inlägget innan du kommenterar, det du söker kanske står där i - Jag är intresserad av tävlingar m.m - Alla bilder som visas är tagna av mig om det inte står något annat - Tipsa gärna hur jag ska förbättra mig blogg!


Ditt namn?:
Stalker?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du någon blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0