Det var minnen då man var oskyldig


Tänk tiden då man var barn. Allt var perfekt, mer än perfekt. Och nu, snart så sitter vi med jobb ;o Tiden går för fort. Jag hinner inte med i farten, i svängarna. Varför kan man inte vara liten förevigt? för det skulle vara något.

Då så var det onsdag ännu en gång. Allt har varit som vanligt. Skoldagen och så, allt har varit vanligt. Här hemma så har jag faktiskt inte hittat på någonting om jag ska vara ärlig, bara slappat och tagit det lugnt. Var hemma ensamen en stund förut. Spöket i huset visade sig tydligt. Lite läskit nu förtiden att vara hemma ensamen, när man vet att det finns besökare i huset. Men egentligen så gör det inte så mke, bara att de kan överraska en så himla lätt ;o


Kommentarer
Postat av: My

Vad sööööööt du var! :D

2011-06-11 @ 11:15:25



LÄS INNAN DU KOMMENTERAR:

Jag kör tyvärr inte med bloglovin - Läs inlägget innan du kommenterar, det du söker kanske står där i - Jag är intresserad av tävlingar m.m - Alla bilder som visas är tagna av mig om det inte står något annat - Tipsa gärna hur jag ska förbättra mig blogg!


Ditt namn?:
Stalker?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du någon blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0