en stark rund cirkel försvunnen

2011-06-19

Jag känner att jag är en väldigt dålig bloggare just nu. Någon som har en rolig 30-dagarlista som man kan köra med? (:

Idag så har det varit en typiskt svensksommardag. Har regnat här hela dagen kan jag meddela om. Inte så värst kul. Har suttit inne hela dagen och försökt hitta på lite saker. Har inte lyckas så bra med det. Spelade lite tv-spel förut xd Just nu så vill jag baka lite chokladbollar. Men jag tror nog inte att Anna är så sugen på att baka, så det blir nog inte av ikväll. För det är inte så kul att stå i köket själv.
Då är ett ännu tråkigt inlägg skrivet. Jag kan ju inte påstå att min blogg är så kul. Men just nu så beror det på vädret. Det påverkar faktiskt sitt humör. Är trött och lite smått sur. Det ska vara soligt så man kan bada och vara ute. Kära vän som vi alla älskar, varför gömmer du dig bakom molnen och låter regnet besegra dig?..



Kommentarer



LÄS INNAN DU KOMMENTERAR:

Jag kör tyvärr inte med bloglovin - Läs inlägget innan du kommenterar, det du söker kanske står där i - Jag är intresserad av tävlingar m.m - Alla bilder som visas är tagna av mig om det inte står något annat - Tipsa gärna hur jag ska förbättra mig blogg!


Ditt namn?:
Stalker?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du någon blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0