femte inlägget

2011-06-22

Som ni kanske har sett så har jag gjort lite ändringar här på bloggen. Eller om ni inte ser någon skillnad, så tryck på F5 knappen. Men jag vet inte om jag tyckte om det, det nya. Men jag tänkte ändå fråga en kompis snarast om hon kunde göra om bloggen helt och hållet. Om inte du är bra på det och vill hjälpa mig? Men nu så har jag det så här så länge. Ni får tycka vad ni vill. Kan hålla med om att den inte vart så jätte fin. Headern är ju lite suddig med, vilket som jag stör mig verkligen på.

Kommentarer
Postat av: victoria :)

Jag tycker att din header blev jättefin! <3

Har den så! <3

2011-06-23 @ 16:43:50
URL: http://victoriavickan.blogg.se/



LÄS INNAN DU KOMMENTERAR:

Jag kör tyvärr inte med bloglovin - Läs inlägget innan du kommenterar, det du söker kanske står där i - Jag är intresserad av tävlingar m.m - Alla bilder som visas är tagna av mig om det inte står något annat - Tipsa gärna hur jag ska förbättra mig blogg!


Ditt namn?:
Stalker?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du någon blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0