film dax

2011-06-01

Sitter i tv:rummet och glor på film :) vet inte redigt vad det är för något. Började kolla på den när halva filmen hade gått, Alla älskar Alice tror jag att det heter. Det är reklam just nu, så jag passar på och bloggar så länge.

Bakning vart det ikväll. Vart att göra muffins med chokladbitar. De ser ut dom blåbärsmuffins, haha. Och dom var lite missbildade med.
Sitter just nu vid facebook och skriver lite med Martin, trevligt trevligt. Ska börja läsa lite bloggar med tänkte jag :)

Men nu börjar film en igen, sees :))

Kommentarer



LÄS INNAN DU KOMMENTERAR:

Jag kör tyvärr inte med bloglovin - Läs inlägget innan du kommenterar, det du söker kanske står där i - Jag är intresserad av tävlingar m.m - Alla bilder som visas är tagna av mig om det inte står något annat - Tipsa gärna hur jag ska förbättra mig blogg!


Ditt namn?:
Stalker?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du någon blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0