fördröjer på min morgontid

 
SKULLE DU HELST
1. pierca tungan eller läppen? - tungan
2. vara seriös eller oseriös? - bero på
3. Dricka grön eller röd mjölk? - vit gärna, men mellanmjölk
4. Brinna upp eller drunkna? - inget av det?
5. Umgås med dina föräldrar eller vänner? - vänner
SVARA ÄRLIGT
1. tycker du om någon nu? - ah
2. har du skolkat? - ah
3. varmt eller kallt? - varmt
4. soligt eller regn? - soligt
5. fanta eller cola? - fanta
6. är du nyttig av dig? - lagom som bäst

OM MIG
1. vad heter du? - Linnea Zeijlon
2. syskon? - syster o bror
3. Vart bor du? - Där vid stensnäs, du vet
4. Hur många barn vill du ha? - 2 helts
5. Vill du gifta dig? - nja
6. Favorit tid på dagen? - haha, beror på
7. Humör just nu? - trött men glad

HAR DU DE SENASTE 24 TIMMARNA
1. Pussat någon? - ne
2. Sjungit? - yes
3. Blivit kramad? - ah
4. Känt dig fånig? - haha, självklart
5. Saknat någon? - ah
6. Dansat galet? - inte precis
7. klippt håret? - ne
8. Gråtit? - nae

GREJER
1. Har du blivit jagad av polisen någon gång? - faktiskt inte
2. Har du en hund? - nej ;/
3. sover du helst ensam eller med någon? - beror på
4. Tror du på spöken? - andar ja
5. Är du mörkrädd? - jodå

KÄRLEK
1. Är du singel nu? - ah
2. Föredrar du långa föhållanden istället för korta? - långa
3. Är du redo o satsa på ett seriöst förhållande nu? - ah
4. Har du dumpat någon och sedan ångrat dig?- ne
5. Har du någon gång varit riktigt svartsjuk?- jodå
6. Har du hållt på med någon för att göra någon annan svartsjuk? - kan nog ha hänt, men inte på den senaste tiden
7. Har du varit på en blind-date? - nej
8. Sagt jag älskar dig till någon och verkligen menat de? - ah
9. Saknar du någon av dina ex? - ne
10. Somnat gråtande pga kärleken? - aoo
11. Brukar du tänka på dina ex? - ne

KOMPISAR
13. Har du nån bästa vän? - alla
14. Är du ofta med dina vänner? - ibland
15. Vad brukar ni hitta på? - olika saker
16. Kan du vara dig själv med dina kompisar? - ah
17. Vem vet mest om dig? - ingenaning
OM DIG
1. Hur lång är du? - runt 1.64
2. Vart bor du? - jag har inte flyttat sen den förra frågan
3. Är du nöjd med ditt rum? -  sudär
4. Vilken är din riktiga hårfärg? - blond
5. Vad väger du? - 39
7. Har du någon sjukdom? - ne
8. Är dina föräldrar skilda? - nej
9. Gillar du skolan? - haha, nej
10. Hur svarar du i telefonen? - beror på lite
VAD
1. Åt du senast? - frukost
2. Drack du senast? - 0´boy
3. Har du på fötterna? - inget mer än tår o hälar
4. Lyssnar du på just nu – tystnaden
5. Gillar du mest hos dig själv? - vet inte

Kommentarer



LÄS INNAN DU KOMMENTERAR:

Jag kör tyvärr inte med bloglovin - Läs inlägget innan du kommenterar, det du söker kanske står där i - Jag är intresserad av tävlingar m.m - Alla bilder som visas är tagna av mig om det inte står något annat - Tipsa gärna hur jag ska förbättra mig blogg!


Ditt namn?:
Stalker?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du någon blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0