Home, sweet home

2011-06-03

Har precis kommit hem från en tur i Linköping och Söderköping :) Är helt slut i kroppen nu och är helt varm. Funderar på att gå ner till sjön för att ta ett bad och svalka av mig lite. Dagen har iallfall varit jätte roligt. Haft skoj och gjort roliga saker.

Gick upp vid sex, duschade. Åkte vid åtta till Norrhult, hämtade upp mormor & morfar och tog deras bil. Och så gav vi oss iväg till Linköping :) gick först in i Ikano. Hittade mycket fina kläder. Men köpte inte så mke mer än en klänning till Robins student, och piratbyxor. Har hittat en ny favotiraffär - Gina Trico. Jag gillar tröjor med texter, färg och bilder på. Hittade massor av snygga tröjor där inne, men jag tänkte att jag inte skulle köpa så mke. Eftersom jag blir fjorton på nästa lördag och det är bara kläder jag önskar mig mest. Gick i Ikea senare, hittade inte så mke där inte.
Åkte senare ut utanför Linköping till en stor blomsteraffär. Mormor & morfar favorit, haha. De köpte växter och så, vet inte om vi också gjorde det? ;o Senare åkte vi vidare till Söderköping, där vi åt mat. Senare vart det bara att åka hem till Norrhult igen. Lämnade av mormor & morfar och tog våran egna bil och körde iväg. Fast, det blev ju att stanna där ett bra tack faktiskt. Mamma körde ju rakt in i ett berg som skrapade upp bilen lite underfrån. Blev världens kaos. Vi fick inte loss bilen, så morfar fick komma med sin bil och dra upp våran med. Jag hittade lite chips som jag tuggade på och kollade på dom så länge dom andra kämpade :D

Kommentarer
Postat av: Molly :)

Kan du inte lägga upp en bild på klänningen?

Både när den ligger/hänger någonstans elr när du har på dig den! :D

2011-06-04 @ 00:03:18
Postat av: Reidaringeborg

Great .Now i can say thank you!

2011-09-08 @ 07:47:39
URL: http://reidaringeborg.blognownow.com



LÄS INNAN DU KOMMENTERAR:

Jag kör tyvärr inte med bloglovin - Läs inlägget innan du kommenterar, det du söker kanske står där i - Jag är intresserad av tävlingar m.m - Alla bilder som visas är tagna av mig om det inte står något annat - Tipsa gärna hur jag ska förbättra mig blogg!


Ditt namn?:
Stalker?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du någon blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0