Kan inte tiden stanna ett tag, tack

2011-06-18

Bara jag som tycker att det inte känns som sommarlov?..

Har kommit hem från GH nu då. Jag skulle egentligen inte ha någonting. Är inte ens sugen på´t. Men jag kunde inte låte bli att köpa när jag såg allt. Men antaligen så blir det liggandes inne hos mig tills jag vill äta det. Eller så sitter jag ikväll och försöker få i mig för att inte gå och småäta senare. Ska nu bara kolla läget lite på facebook och kolla in på några bloggar. Så tänkte jag att jag skulle kolla om det är något roligt på tv:n efter det. Annars så blir det väll att göra någonting annat istället såklart ;)

Känns ju inte alls länge sedan den här dagen var. Då bilden togs. Kommer ihåg det väl kan jag säga, när vi klättarde upp där på berget och så. SAKNAR TIDEN!

 


Kommentarer



LÄS INNAN DU KOMMENTERAR:

Jag kör tyvärr inte med bloglovin - Läs inlägget innan du kommenterar, det du söker kanske står där i - Jag är intresserad av tävlingar m.m - Alla bilder som visas är tagna av mig om det inte står något annat - Tipsa gärna hur jag ska förbättra mig blogg!


Ditt namn?:
Stalker?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du någon blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0