klipp o klipp

2011-06-28

Vi har haft lite gäster hemma nu på kvällen. Var en stund Zandra och rasmus åkte nu. Vi planerade lite för semestern i sommar.
Just nu så klippar mamma mig. Blir att ha kvar min gamla frisyr, även att jag inte gillar den. Mamma klipper bara av det slita, alltså topparna. Jag får gå till en fisör någon dag och göra en helt ny frisyr kanske. Har någon några bra tips till ny frisyr. Ni får gärna komentera då lite och berätta. Är skit trött på mitt hår. Fult är det, hihi.

Kommentarer



LÄS INNAN DU KOMMENTERAR:

Jag kör tyvärr inte med bloglovin - Läs inlägget innan du kommenterar, det du söker kanske står där i - Jag är intresserad av tävlingar m.m - Alla bilder som visas är tagna av mig om det inte står något annat - Tipsa gärna hur jag ska förbättra mig blogg!


Ditt namn?:
Stalker?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du någon blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0