Sveriges nationaldag...

2011-06-06

Ännu en lung morgon i Svergie :) funderar på att gå ner och ta ett dopp kanske. Om Anna vill hänga med. Idag så är det Sveriges nationaldag. Händer väll inte något speciellt här hemma. Jag gav som förslag till familjen att ta lite fika och gå ner till sjön och ha lite mysigt. Får se om det händer någon gång idag.



Just nu så har jag precis spelat lite tvspel, Super Mario, med mamma, haha. Och nu så ska jag kolla lite här, på facoebook och bloggar.

 

 

 


Kommentarer



LÄS INNAN DU KOMMENTERAR:

Jag kör tyvärr inte med bloglovin - Läs inlägget innan du kommenterar, det du söker kanske står där i - Jag är intresserad av tävlingar m.m - Alla bilder som visas är tagna av mig om det inte står något annat - Tipsa gärna hur jag ska förbättra mig blogg!


Ditt namn?:
Stalker?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du någon blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0