syslöjdtime

2011-06-07

Sitter ännu en gång i sysalen och syr lite. Har sällskap med Emelie, Moa, Linnea och Maria. Vi har egentligen matte, men vi måste bli klara med våra uppgifter. Om jag har lite tur med mig så kanske jag kan bli klar idag. Om Anne kämpar på nu ;)

Idag vet jag inte redigt vad jag ska göra. Jag måste kanske in till stan snart, min far fyller år på torsdag. Annars så pluggar jag väll lite och kanske tar ett dopp idag med. Klarade förresten provet idag rätts så bra nog tror jag. Får tillbaka det nästa vecka antar jag.
Men nu måste jag fortsätta, bloggar mer när jag kommer hem :) 

Kommentarer



LÄS INNAN DU KOMMENTERAR:

Jag kör tyvärr inte med bloglovin - Läs inlägget innan du kommenterar, det du söker kanske står där i - Jag är intresserad av tävlingar m.m - Alla bilder som visas är tagna av mig om det inte står något annat - Tipsa gärna hur jag ska förbättra mig blogg!


Ditt namn?:
Stalker?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du någon blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0