en fin vit klänning

2011-06-04

Jag skulle somsagt gå upp tidigt idag för att hinna med med lite saker. Mamma skulle väcka mig när hon går upp, och det är väll runt 8-9. Men jag sov till halv elva. Mamma väckte mig bara en gång sen så glömde hon bort mig. Så jag sov till halv elva, jippie, halva dagen har gått.

Nu så vill jag faktiskt ta ett morgon dopp. Om Anna vill hänga med vet jag inte, men nu ska jag iallfall göra det. Sen så ska jag plugga tills kvällen blir. Idag så måste jag bli klart med religionen, kunna engelskan och samhällen. Undra hur det kommer gå?

klänningen som jag köpte igår :)


Kommentarer
Postat av: Molly

Guuuuud, så fiiiiin! :D

Den passar dig perfekt :)

2011-06-04 @ 23:06:45



LÄS INNAN DU KOMMENTERAR:

Jag kör tyvärr inte med bloglovin - Läs inlägget innan du kommenterar, det du söker kanske står där i - Jag är intresserad av tävlingar m.m - Alla bilder som visas är tagna av mig om det inte står något annat - Tipsa gärna hur jag ska förbättra mig blogg!


Ditt namn?:
Stalker?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du någon blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0