var ett tag sen sist

2011-06-30

Var ju ett tag timmar sen sist ju, hihi. Så jag tänkte att ta ett inlägg nu på kvällen. Mellan då jag bloggade förut och nu, så har jag städat Toffsat bur. Både inne och ute. Det var ju inte någon härligt stank då jag städade vid toaletthörnan. Men det gick väll ändå bra. Så nu har hon det lite renare och fräshare hos sig :)





Jag skulle behöva att städa Bellas bur med. Jag vet inte om jag riktigt vill det. Det är så himlans långtråkigt. Men det kanske skulle vara lite kul för Bella att få det renare. Menmen, får se om jag gör det en aning senare ikväll. Nu ska jag bara ta´t det lite lugnt :)

 

 


Kommentarer
Postat av: Anneli

Vinnaren av dagens blogg finns uppe nu!kolla ifall det blev du eller anmäl dig till den nya omgången här:

http://anneliih.blogg.se/2011/july/fredag-dagens-blogg.html#comment

2011-07-01 @ 13:22:17
URL: http://anneliih.blogg.se/



LÄS INNAN DU KOMMENTERAR:

Jag kör tyvärr inte med bloglovin - Läs inlägget innan du kommenterar, det du söker kanske står där i - Jag är intresserad av tävlingar m.m - Alla bilder som visas är tagna av mig om det inte står något annat - Tipsa gärna hur jag ska förbättra mig blogg!


Ditt namn?:
Stalker?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du någon blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0