då så var skolan slut för idag

2011-03-30

Sitter här och har en stark halstablett i munnen. Det har blivit värre i halsen, har väldigt ont. Kan knappt äta och dricka utan smärta. Jag hoppas verklgien att jag blir sjuk, det orkar jag inte. Då så blir det bara till slut att man ligger efter i skolan, och sånt har inte jag tid med just nu.
Skolan har iaf varit bra, som ni förmodligen läste i det tidiga inlägget så missade jag båda bussana i morse. Så jag fick vänta på tjugo i nio bussen. Jag slapp iaf engelskan, men dom gjorde inget viktig ändå. Det var lite synd ;)

Ikväll så tänkte jag duscha och plugga. Tror nog att det är bara det jag ska göra. Sedan så måste jag få tag i Sammy och blablalbal.. haha! Har noprov snart, nästa vecka. Skulle vara bra om jag klarade det.
Just nu så sitter jag och håller på och göra en nya header. Får se om den blir fin så att jag byter till den senare. Annars så.. jaja ;) haha

Kommentarer



LÄS INNAN DU KOMMENTERAR:

Jag kör tyvärr inte med bloglovin - Läs inlägget innan du kommenterar, det du söker kanske står där i - Jag är intresserad av tävlingar m.m - Alla bilder som visas är tagna av mig om det inte står något annat - Tipsa gärna hur jag ska förbättra mig blogg!


Ditt namn?:
Stalker?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du någon blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0