dåligt bloggande idag igen :o

2011-03-22

åt middag för en liten stund sen, pannkakor vart det bara idag. Har inte hunnit gjort så mke mer idag, skolan tar mke av min tid. Men den har varit helt okej idag. Det vara bara på dom sista lektionerna då jag kände att jag inte orkade göra någonting och bara ville hem. Och på siste lektionen, engelskabas, så hände lite saker som man verkligen inte vill ska hända. Usch, men det är ingenting som jag ska ta upp här på bloggen.
Ikväll så ska jag plugga hela tiden, började lite smått förut. Sedan så måste jag duscha och så får jag se om det är något bra på tv:n ikväll :)

Inte så interssant och långt inlägg. Men skolböckerna väntar, skolan är mke viktigare än en data. Har ändå väntat med pluggandet till sista minuten nu så jag har inget val.


Kommentarer



LÄS INNAN DU KOMMENTERAR:

Jag kör tyvärr inte med bloglovin - Läs inlägget innan du kommenterar, det du söker kanske står där i - Jag är intresserad av tävlingar m.m - Alla bilder som visas är tagna av mig om det inte står något annat - Tipsa gärna hur jag ska förbättra mig blogg!


Ditt namn?:
Stalker?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du någon blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0