En skön lördags-kväll :)

2011-03-12

Det har varit en ganska lugn och skön kväll. Åkte ju som sagt in till stan förut idag med pappa, mamma och Anna och åt ute. Eller ah, åt på en pizzeria. Men det satt fin med nyttig kycklingsallad, tihi. Jag var den ända som åt nyttigt och fick en väligt stor portion av alla oss. Så vi satt där länge, åt inte upp allt, fanns nog ingen chans att lille jag skulle klara det. Vi gick iaf upp till Netta och Chrilla efter det som har sin lägenhet bredvid pizzerian. Så vi fick väldigt god efterrätt där, saft och glass :D Var kvar där rätt så länge på kvällen. Såg dom första tävlarna på melodifestivalen och sen så bestämde vi att åka hem. Stannade på ica och köpte chips till kvällen. Och sen var det bara att springa till soffan när man kom hem och tjockade sig. Kolla klart på medlodifestivalen. Får se vem som vinner :)


Kommentarer



LÄS INNAN DU KOMMENTERAR:

Jag kör tyvärr inte med bloglovin - Läs inlägget innan du kommenterar, det du söker kanske står där i - Jag är intresserad av tävlingar m.m - Alla bilder som visas är tagna av mig om det inte står något annat - Tipsa gärna hur jag ska förbättra mig blogg!


Ditt namn?:
Stalker?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du någon blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0