håller på att göra mitt rum rent

2011-03-20

ah, rubriken säger mke om vad jag håller på om just nu, jag städar mitt rum. Kanske inte precis det roligaste men man kan inte leva så stökit som jag har haft det. Jag började städningen på förmiddan men det visade sig att det var ett soligt och väldigt varm väder ute. Jag tänkte ju bara öppna fönstret för att vädra men sekunden efter det så satt jag i fönstret. Dinglade med benen utanför fönstrer och se på, fönstret bredvid så såg jag Anna :D haha, vi har en livlig fantasi.

Nehe, om jag skulle återgå till rummet. Ikväll så bler det iallfall att glo på sista avsnittet av Solsidan. Och så måste jag plugga lite och duscha.

Kommentarer



LÄS INNAN DU KOMMENTERAR:

Jag kör tyvärr inte med bloglovin - Läs inlägget innan du kommenterar, det du söker kanske står där i - Jag är intresserad av tävlingar m.m - Alla bilder som visas är tagna av mig om det inte står något annat - Tipsa gärna hur jag ska förbättra mig blogg!


Ditt namn?:
Stalker?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du någon blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0