Har precis...

2011-03-08

.. kommit hem från skolan och nu så tänkte jag att jag skulle ta en macka innan maten blir av ;) Skolan har varit helt okej, inte så jätte tråkiga lektioner. Haha, min mobil dog mitt på dagen så jag smsade med massa, haha jag fick panik. Så Joel var snäll och lånade ut sitt batteri.. för en femma. Tihih, det var faktiskt om några viktiga saker jag smsade om, en del saker var faktiskt seriöst viktigt xd

Nee, jag är jätte hungrig och nu vill jag äta. Jag bloggar mer ikväll. Ah just det, det är ju tjockisdagen idag ju :) alltså semladagen. Jag ska be mamma att köpa något annat till mig tills kvällen då vi ska fika tsm, äter inte semla ;s

Kommentarer



LÄS INNAN DU KOMMENTERAR:

Jag kör tyvärr inte med bloglovin - Läs inlägget innan du kommenterar, det du söker kanske står där i - Jag är intresserad av tävlingar m.m - Alla bilder som visas är tagna av mig om det inte står något annat - Tipsa gärna hur jag ska förbättra mig blogg!


Ditt namn?:
Stalker?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du någon blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0