klaga inte på solen när den väl är framme :)

2011-03-23

Dagen har ju inte varit den bästa precis, många dagar som har varit bättre. Är på ett lite depphumör idag, har inte mått så bra och så. Inget som jag kommer skriva här då alla kan läsa det. Om du vill något mig, så fråga !
Vi hade en mattetävling i skolan för ett tag sen om jag har nämt det? Vi fick veta resultatet idag :) men delade upp poängen så att det blev killar för killar och tjejer för tjejer. Jag trodde ju att jag skulle komma sist, för jag suger verkligen på matte, men jag kom tvåa :D väldigt stolit över mig själv att jag klarade så mke.

Men har inte så mke mer ork till att blogga mera. Dagen har varit dålig och jag får se om mera plugg kan rädda den..? det lät lite kontligt, men det är just så min kväll ser ut. Bara massa samhällsplugg :o


Men snart så är maten klart, bloggar mer senare idag.

 


Kommentarer



LÄS INNAN DU KOMMENTERAR:

Jag kör tyvärr inte med bloglovin - Läs inlägget innan du kommenterar, det du söker kanske står där i - Jag är intresserad av tävlingar m.m - Alla bilder som visas är tagna av mig om det inte står något annat - Tipsa gärna hur jag ska förbättra mig blogg!


Ditt namn?:
Stalker?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du någon blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0