lite nytt är bra :)

2011-03-07

har ändrar på headern igen, som ni kanske ser och märker. Kan inte redigt bestäma hur min ska se ut, jag hittar inte precis något bra som passar mig. Men jag får se om den här får stanna ett tag nu här på bloggen? Gjorde bara en lite snabbt för jag ville ha något nytt. Tihih, men hoppas att ni gillar den ändå :)

Fast den förklarar ju lite av mig ändå, på den översta raden är ju bilder på natur vilket som jag fotograferar mke på. Och raden nere är ju några få av mina vänner som betyder ganska mke :) haha, dom har ingen val, dom måste vara med på min blogg ;)

Kommentarer



LÄS INNAN DU KOMMENTERAR:

Jag kör tyvärr inte med bloglovin - Läs inlägget innan du kommenterar, det du söker kanske står där i - Jag är intresserad av tävlingar m.m - Alla bilder som visas är tagna av mig om det inte står något annat - Tipsa gärna hur jag ska förbättra mig blogg!


Ditt namn?:
Stalker?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du någon blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0