När man har tråkit så kan man blogga ;)

Bloggade inget mer igår, fastnade vid tv:n hela kvällen. Det vart inte att sitta vid svenskaläxan heller. Jag vet inte vad som hände men tiden bara flög i väg ;) tihi, men nu idag så måste jag ta i tag i den.
Jag hann med med att duscha igår iallfall. Och kollade på Solsidan med familjen och smaskade på rulltårta som vi bakade på kvällen också. Sedan så visade det sig att det inte var någon Wallander senare vid nio. Bröllopsfotografen var ju istället. Jag hade bara sätt halva den så jag bäddade när mig i soffan och började glo på filmen. Väldigt bra tycker jag iallfall. Kom väll i säng runt halv 12, 12 kanske? väldigt sent så jag ska nog gå och lägga mig tidigare ikväll.

Har kommit hem från en tuff skoldag. Den har varit seg, tröttsamt och inget har hänt. Inget interssant, åttorna har ju kommit tillbaka till skolan igen. Efter två veckor prao. Jag tyckte att det har varit väldigt lugnt tills dom kom tillbaka till skolan ;) haha
Nehe, om jag skulle vandra vidare till tv-rummet där min syster sitter och kolla på Disney Channel ;) och sedan äta lite mat.

Kommentarer



LÄS INNAN DU KOMMENTERAR:

Jag kör tyvärr inte med bloglovin - Läs inlägget innan du kommenterar, det du söker kanske står där i - Jag är intresserad av tävlingar m.m - Alla bilder som visas är tagna av mig om det inte står något annat - Tipsa gärna hur jag ska förbättra mig blogg!


Ditt namn?:
Stalker?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du någon blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0