tisdag, torsdag, måndag.. vilken dag är det?

2011-03-09

äntligen så är jag tillbaka, har inte haft tid att blogga idag. Jag tror att det är onsdag idag, eller? fast för mig så har det kännt som torsdag. Skolan har varit helt okej som oftas då. Historiaprovet gick bättre än vad jag hade förväntat mig, det var bara två frågor som jag var lite osäker på men jag fick nog till ett bra svar ändå.

Vi tänker på att hitta på något ikväll. Och med vi så menar jag med mamma, Anna och jag. Det är vi som vill hitta på något mest just nu. Vi funderar på att kanske bjuda hem några på fika eller om vi ska bjuda ut oss till någon? får se om det blir någonting av, har inte något plugga ikväll som jag måste ta i tag i :) vilken lättnad, så då tycker jag att man kan hitta på något så länge man är ledig? :D

Kommentarer



LÄS INNAN DU KOMMENTERAR:

Jag kör tyvärr inte med bloglovin - Läs inlägget innan du kommenterar, det du söker kanske står där i - Jag är intresserad av tävlingar m.m - Alla bilder som visas är tagna av mig om det inte står något annat - Tipsa gärna hur jag ska förbättra mig blogg!


Ditt namn?:
Stalker?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du någon blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0