Mars 25, 2011

2011-03-25

Sådär, har ätit klart nu. Våfflor med familjen på våffledagen, mysket trevligt. Ikväll så blir det att åka ner till Gunnebo och kolla på Fuskis Buskis 2011 klockan 19:00. Åker dit med mamma, Robin, Johanna och Anna. Pappa vet jag inte om han ska med. Själv så ska jag inte vara tillsammans med familjen på fuskis. Utan jag ska vara tillsammans med några vänner där ist. Vill ju inte skämma ut mig toltalt med min familj ;) haha

kan tyvärr inte lägga upp några bilder, det är något fel. Vet inte vad men det funkar inte att ladda upp bilder på bloggen. Får se om det ordnar sig lite senare :)

Kommentarer



LÄS INNAN DU KOMMENTERAR:

Jag kör tyvärr inte med bloglovin - Läs inlägget innan du kommenterar, det du söker kanske står där i - Jag är intresserad av tävlingar m.m - Alla bilder som visas är tagna av mig om det inte står något annat - Tipsa gärna hur jag ska förbättra mig blogg!


Ditt namn?:
Stalker?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du någon blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0