Baka en kaka ;)

2011-05-24


Har bakat lite nu. Tog en mycket bra tid, än vad man hade förväntat sig. Haha, men det vart väll lyckade. Bara att den sista plåten vart en aning bränd ;) skit samma. Imorgon så blir det Västervik då med 7an. Och det bli nog inte att åka till mammas jobb efteråt, Anna har blivit väldigt sjuk nu. Du får ta och krya syster. Nehe, jag är väldigt trött just nu. Om jag skulle lägga mig i min mjuka säng och bara koppla av och läsa. För sova vill jag inte göra än, det är för ljust tycker jag xd

Kommentarer



LÄS INNAN DU KOMMENTERAR:

Jag kör tyvärr inte med bloglovin - Läs inlägget innan du kommenterar, det du söker kanske står där i - Jag är intresserad av tävlingar m.m - Alla bilder som visas är tagna av mig om det inte står något annat - Tipsa gärna hur jag ska förbättra mig blogg!


Ditt namn?:
Stalker?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du någon blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0