bara en ny sak :))

2011-05-12

Skolan idag har varit helt okej. Hara varit på mycket bätter humör och jag känner mig glad. Har fortfarande en del tankar som snurrar runt mig. Men det kommer lösa sig.
I skolan så var det helt vanligt, vanliga lektioner och raster. Sista timmen hade vi idrott. Vi var borta vid Bruksliden och friidrottade lite. Tränade olika grenar till på onsdag. Vet inte än vad jag ska göra. Kasta spjut var lite roligt, men inget som jag var speciellt bra på. Jag kom på fem i tre att jag skulle ju hänga med fem över tre bussen för att komma in till stan. Så jag fick min motion. Jag struntade i att klä om, jag tog bara deodorant och parfym. Sedan i stan så gick jag hem till mormor o morfars lägenhet för att byta om och fixa mig ording igen. Gick senare ner till stan för att gå en shoppingrunda. Åt pizza och så inne i stan sen vart det att åka hem :)

Har ingen bild än på det ända linnet som jag köpte, så kan inte visa det. Men jag köpte inget mer än det.

Kommentarer



LÄS INNAN DU KOMMENTERAR:

Jag kör tyvärr inte med bloglovin - Läs inlägget innan du kommenterar, det du söker kanske står där i - Jag är intresserad av tävlingar m.m - Alla bilder som visas är tagna av mig om det inte står något annat - Tipsa gärna hur jag ska förbättra mig blogg!


Ditt namn?:
Stalker?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du någon blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0