Dag 17- Någon du skulle vilja byta liv med för en dag, och varför.

hm, det är väldigt mke jag skulle kunna tänka mig byta liv med för en dag. Först skulle det vara med någon kille, se vad deras tankar är och hur mke dom använder sin hjärna? får se vad dom tänkter när dom gör sina knasiga saker.

Sedan är det med ett djur xd för att bara se om dom har någon hjärna alls. Och hur dom tänker när någon jätte som oss kommer och börjar prata lustigt. Nu siktar jag på något litet husdjur typ katt, hund, hamster och sånt.

Sedan skulle jag vilja byta liv med någon jävla överdriven fjortis. För att se hur dom tänker om människor, varför dom trackar ner folk som dom gör, och bara snackar masa skit. Och så vill jag se hur dom är hemma hos sina föräldrar också, om de är samma person eller inte. Eller om dom förvandlar till mammas lilla flicka.

Kommentarer
Postat av: Mollymus :)

HAHAHAHAHAHAHA, tänk att byta liv med en jävla fjotis xD jag har en fjortis i min klass, och jag undrar fän jämt hur hon tänker, hon kan ju fän inte tänka! hahaha

2011-06-04 @ 00:13:10



LÄS INNAN DU KOMMENTERAR:

Jag kör tyvärr inte med bloglovin - Läs inlägget innan du kommenterar, det du söker kanske står där i - Jag är intresserad av tävlingar m.m - Alla bilder som visas är tagna av mig om det inte står något annat - Tipsa gärna hur jag ska förbättra mig blogg!


Ditt namn?:
Stalker?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du någon blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0