fredag den 13 ;s

2011-05-13

Idag ska vi egentligen vandra under oturen. Men jag har faktiskt inte haft något oturligt idag.

Sitter ensamne hemma, men nu så hör jag någon bild kommer hem. Har inte huttit på så mke. Blev äldigt trött när jag kom hem så jag la mig i soffan och vilade mig lite. Idag i skolan så hade vi bildprov. Det gick skapligt bra för mig. Det kom massa saker som jag inte hade pluggat på men det gick nog. Alla andra lektioner rann också iväg. Och nu är det äntligen helg igen <3

Kommentarer



LÄS INNAN DU KOMMENTERAR:

Jag kör tyvärr inte med bloglovin - Läs inlägget innan du kommenterar, det du söker kanske står där i - Jag är intresserad av tävlingar m.m - Alla bilder som visas är tagna av mig om det inte står något annat - Tipsa gärna hur jag ska förbättra mig blogg!


Ditt namn?:
Stalker?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du någon blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0