härlig kväll igår :)

2011-05-01

Första maj idag då :) blir inte o göra så mke idag tror jag. Plugga o städa måste jag iallfall göra lite under dagen. Annars så ska jag nog bara slappa lite. Gårdagen var jag ju i a-rum med Izza o Annie. Hade det jätte kul! Jag tog med mig kameran, men det vart inte så många bilder ändå.



Helt underbar kväll. Vi kollade ju på skräckfilm med, jag överlevde. Åkte hem vid tolv halv ett någonstans där tror jag? Pappa stod vid konsum och väntade, fatta hur rädd jag var. Typ sprang bort till bilden.


Kommentarer



LÄS INNAN DU KOMMENTERAR:

Jag kör tyvärr inte med bloglovin - Läs inlägget innan du kommenterar, det du söker kanske står där i - Jag är intresserad av tävlingar m.m - Alla bilder som visas är tagna av mig om det inte står något annat - Tipsa gärna hur jag ska förbättra mig blogg!


Ditt namn?:
Stalker?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du någon blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0