härligt med fredag i morgon :)

2011-05-26

Mormor och morfar har precis åkit här ifrån. De har varit här hela kvällen för att fira mamma lite. Därför så har det inte blivit något inlägg på bloggen. Men nu är jag här igen :) Fikade lite på mina kakor, bullar och tårta. Så jag är helt proppmätt just nu. Blir nog ingen kvällsmat för mig inte.
Dagen har inte bestått av så mke. Har varit i skolan. Det är torsdag så det är en tråkig och seg skoldag. Det har inte hänt så mke roligt. Här hemma så har det inte hänt så mke mer än nu på kvällen. Jag skulle behöft att städat Bellas bur, men det hände tydligen inte.

Nehe, nu ska jag gå och hitta på något innan kvällen är helt slut :)

förresten, väldigt härligt med fredag imorgon. Det behöver jag verkligen. Vill ha lite ledigt nu. Veckorna gå väldigt fort, snart så är det helt sommar. Och snart så går jag i åttan, tycker fortfarande att det är lite sorgilt att sjuan har gått så fort..

Kommentarer



LÄS INNAN DU KOMMENTERAR:

Jag kör tyvärr inte med bloglovin - Läs inlägget innan du kommenterar, det du söker kanske står där i - Jag är intresserad av tävlingar m.m - Alla bilder som visas är tagna av mig om det inte står något annat - Tipsa gärna hur jag ska förbättra mig blogg!


Ditt namn?:
Stalker?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du någon blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0