Jorden går under?

2011-05-17

haha, vad folk går och säger att jorden kommer gå under på lördag. Alla är livrädda och säger att dom ska ta vara på dom sista dagarna. Haha, det är ju nästan så att man måste garva lite. Jag tror inte på det iallfall, jag kan inte fatta att folk ens går med på det. Hahah :'D

Det har inte varit något mer speciellt idag än som alla andra dagar. Har varit i skolan och den var helt okej. Varit på bra humör och jobbat skapligt. Imorgon så ska vi ha fiidrottsdag med skolan, så då blir det inte vanligt. Slipper alla lektionen och så kommer man hem tidigare. Vet inte om jag kan vara med i alla grenar. Tror att jag sträckte mitt lår förra veckan på torsdagen, och jag får ännu idag jätte ont när jag springer. Men får se hur det är imorgon :)

Kommentarer
Postat av: Molly

HAHAHA, här nere i skåne är det fan värst!

Alla är livrädda här att jorden ska gå under, och jag tror inte ens på det. Jag t.o.m hört att människor tänker ta livet av sig för dom vill inte vara med när jorden går under :s ääh, konstiga?

Man ska inte tro på allt man hör, detta har man hört så många ggr, och inget händer.. Skit snack säger jag bara ;)

2011-05-19 @ 17:12:04



LÄS INNAN DU KOMMENTERAR:

Jag kör tyvärr inte med bloglovin - Läs inlägget innan du kommenterar, det du söker kanske står där i - Jag är intresserad av tävlingar m.m - Alla bilder som visas är tagna av mig om det inte står något annat - Tipsa gärna hur jag ska förbättra mig blogg!


Ditt namn?:
Stalker?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du någon blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0