lite kort om igårdagen

Bloggade knappt någonting igår. Hittade ingen tid och så orkade jag bara inte till det. Tänkte skriva lite om gårdagen nu istället.
Igår så var det faktiskt lite sudär i skolan. Var på varerande humör och hade inte alls lust att vara i skolan. Men det gick bra ändå. Och jag råkade skada Moa lite med (a) Jag drog bort stolen för henne när hon satt ner på kanten av den. Hon slog i sig riktigt hårt tyckte jag att hon sa, men det var bättre idag som tur. Hemma så tränade jag rätts så mke, lite olika saker. Sedan på kvällen så försökte jag plugga till musiken som jag skúlle ha haft idag. Men jag slapp den som tur :)) Mer än så gjorde jag inte. Jag var ensamen hemma ett tag med Anna, så vi fick ha ansvar för maten. Och det gick skapligt bra för oss.


Kommentarer



LÄS INNAN DU KOMMENTERAR:

Jag kör tyvärr inte med bloglovin - Läs inlägget innan du kommenterar, det du söker kanske står där i - Jag är intresserad av tävlingar m.m - Alla bilder som visas är tagna av mig om det inte står något annat - Tipsa gärna hur jag ska förbättra mig blogg!


Ditt namn?:
Stalker?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du någon blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0