plugga kanske är tråkit, men nyttigt

2011-05-30

Har percis ätit en kladdkakebit som vart över sen igår. Säger att det blev en sen efterrätt från maten, haha. tänkte att jag skulle gå och ta i tag i pluggandet. Tänkte köra på att köte prov imorgon. I religionen, och nästa prov i religionen gör jag nästa vecka. Tror nog att det kommer gå skapligt för mig på provet. Allt sitter kanske inte men det går nog bra. Måste plugga engelska. Har förhör på massa ord tills onsdag. Har inte ens kollat genom orden. Men det är nog inte så svårt att lära in, får jag hoppas ;)



Kanske ska ta en redig lång promenad innan man sätter sig och läser. Skulle vara väldg skönt. Men får se hur länge jag sitter här och hur vädret är ute. Skulle gärna få med anna ut med.


Kommentarer



LÄS INNAN DU KOMMENTERAR:

Jag kör tyvärr inte med bloglovin - Läs inlägget innan du kommenterar, det du söker kanske står där i - Jag är intresserad av tävlingar m.m - Alla bilder som visas är tagna av mig om det inte står något annat - Tipsa gärna hur jag ska förbättra mig blogg!


Ditt namn?:
Stalker?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du någon blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0