sitter i min ensamhet..

2011-05-31

Då så är det den sista maj idag då. Det har gått väldigt fort fram, snart är det sommarlov. Om två veckor eller vad det blir. Om tio dag så är det min dag med. Alla frågar vad jag önskar mig. Kommer inte på så mke, men får se.

Sitter just nu ensamen i sysalen. Väntar på att Anne ska komma tillbaka, hon äter lunch just nu. Hon ska hjälpa mig bli klar med min tröja som jag håller på med. Vill gärna att jag får hem den innan sommaren kommer. Kan bli en vädligt skön hemmatröja som man bara kan gå med ute. Maria skulle också kanske komma hit och göra sitt. Vad nu hon syr. Börjar sen vid halv tror jag, har lunch just nu :)
Men bloggar mer när jag kommer hem, hörss!

Kommentarer
Postat av: Molly

SOMMARLOV!!!! :DD

Vi slutar den 14de :D

Längtar som satan! :)

2011-05-31 @ 13:03:01



LÄS INNAN DU KOMMENTERAR:

Jag kör tyvärr inte med bloglovin - Läs inlägget innan du kommenterar, det du söker kanske står där i - Jag är intresserad av tävlingar m.m - Alla bilder som visas är tagna av mig om det inte står något annat - Tipsa gärna hur jag ska förbättra mig blogg!


Ditt namn?:
Stalker?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du någon blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0