Studiedag :)

2011-05-03

Jag vaknade lite för en stund sen, kanske 30 minuter. Blev en lång sovmorgonn idag visst. Anna kom in och väckte mig idag, lite ovanligt. Vi är tydligen ensamna hemma, det visste inte jag at vi var, mamma o pappa sa säker det någongång igår. Nehe om jag skulle gå och äta lite frukost nu då :) är ganska så hungrig, hoppas vi har nått gott hemma med, hihi.

Och jag ska göra min dag till en städ- o plugg dag. Måste verkligen göra klart religonen. Och mitt rum ser förjävligt ut just nu, för att bella stökar till.

Kommentarer



LÄS INNAN DU KOMMENTERAR:

Jag kör tyvärr inte med bloglovin - Läs inlägget innan du kommenterar, det du söker kanske står där i - Jag är intresserad av tävlingar m.m - Alla bilder som visas är tagna av mig om det inte står något annat - Tipsa gärna hur jag ska förbättra mig blogg!


Ditt namn?:
Stalker?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du någon blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0