tiden går allt närmre

2011-05-28

Tiden börjar närma sig nu :) jag, Anna, mamma och pappa ska åka in till stan till parken. Ska se på Robin och Johanna. Deras bal är ikväll och det går först igenom staden lite nu vid tre. Mitt uppdrag idag är att fotografera, så det blir och jobba lite och bli en fotograf.
Morgonen har bestått av att Robin har provat sin frack. Kollade lite på det, silig han vart ;) det blir väll första och sista gången man ser honom i frack. Senare så har jag försökt och gjort mig själv ordning. Har på mig leggings, stickad tröja och lite smycken. Det blir nog bra det. Får se om jag får till några bra bilder. Kommer ha med mig mina båda kameror. Ikväll så kanske vi ska åka till mormor och morfar. Mamma vill gärna fira sin mor, och då blir väll och vi hänger med också :)
Dax och åka snart :D

Kommentarer



LÄS INNAN DU KOMMENTERAR:

Jag kör tyvärr inte med bloglovin - Läs inlägget innan du kommenterar, det du söker kanske står där i - Jag är intresserad av tävlingar m.m - Alla bilder som visas är tagna av mig om det inte står något annat - Tipsa gärna hur jag ska förbättra mig blogg!


Ditt namn?:
Stalker?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du någon blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0