tummen upp för en härlig kväll :)

2011-05-19

Har precis kommit in från en långpromenad med Anna. Väldigt skönt var det. Just nu så tänkte jag sätta mig vid tv:n och kolla på Herr&Fru :) vet inte redigt om det programmet är bra. Har bara sätt ett halft program än så länge, haha. Har musikläxan tills imorgon. Att kunna spela gitarr. Kan nog hyfsat :) får se vad det blir för betyg. Ska sitta lite vid gitarren senare i kväll.

Jag kan ju tacka för alla fina komentarer jag får :) Kanske inte så roligt för er att jag inte precis kan svara ordentliget. Men det är verkligen jätte gulligt av er alla, uppskattar det!
 


Kommentarer



LÄS INNAN DU KOMMENTERAR:

Jag kör tyvärr inte med bloglovin - Läs inlägget innan du kommenterar, det du söker kanske står där i - Jag är intresserad av tävlingar m.m - Alla bilder som visas är tagna av mig om det inte står något annat - Tipsa gärna hur jag ska förbättra mig blogg!


Ditt namn?:
Stalker?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du någon blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0