Två duktiga flickor :')

2011-05-03

Anna och jag har varit duktiga hela dagen idag :) vi har hjälps åt att städa hela huset och så. Vi har plockat iordning lite, men inte dammat och damsugit. Det blev inte av. Jag stod och strök lite handdukar och påslakan med, och så har vi rensat bort lite saker från huset och så. Vi skulle egentligen laga mat också till familjen för att båda mamma och pappa jobbade sent, så maten skulle stå färdig när dom kom hem. Men dom kom tydligen inte så sent, dom fick åka hem lite tidigare. Så vi behövde inte stå i köket och bränna sönder mat och ta eld på huset ;)

Känner mig väldigt duktig av allt. Mamma o pappa blev glada och överraskade. Och nu så ska vi baka lite till mamma och vänner :)) och så blir det lite dunk musik högt i huset :D hörs!

Kommentarer



LÄS INNAN DU KOMMENTERAR:

Jag kör tyvärr inte med bloglovin - Läs inlägget innan du kommenterar, det du söker kanske står där i - Jag är intresserad av tävlingar m.m - Alla bilder som visas är tagna av mig om det inte står något annat - Tipsa gärna hur jag ska förbättra mig blogg!


Ditt namn?:
Stalker?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du någon blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0