precis hemkommen :)

2011-05-28

Har precis kommit hem nu till hemmet. Hara varit i Västervik hela dagen, och nu på kvällen så åkte vill till norrhult. Dagen har varit väldigt rolig. Åkte mellan två- halv tre in till stan. Mötte på Johanna och Robin + Johannas familj vid parken. Vi började fotografera och så på direkten. Jag tyckte inte att jag fick till så många bra kort. Gick ner vidare ner i parken där scenen och dammen är. Fotograferade lite där och så. Sedan väntade vi till kvart i fyra tror jag att hon blev. Så kom alla balmänniskor som gick i ett tåg ner för storgatan till torget där dom höll tal. Sedan vandrade dom vidare till båten som körde de till Gränsö. Det var lite roligt att vara fotograf, sprang runt och försökte hitta paret hela tiden.


Robin och Johanna :)

Åkte vidare till norrhult till mormor och morfar. Mamma ville fira mormor lite tidigt för morsdag som egentligen är imorgon. Vi fikade och så, just nu så är jag precis hemkommen och sitter här lite. Är helt slut i min kropp. Har hållit igång hela dagen. Men dagen vart väldigt lyckad, tack så mke att jag fick vara med :)

Kommentarer
Postat av: Molly

ååååååh, vad fina! :')

Ni är lika, du och din bror!

Den där klänningen passar inte henne riktigt "/

men men, fina :)

2011-05-31 @ 13:04:30



LÄS INNAN DU KOMMENTERAR:

Jag kör tyvärr inte med bloglovin - Läs inlägget innan du kommenterar, det du söker kanske står där i - Jag är intresserad av tävlingar m.m - Alla bilder som visas är tagna av mig om det inte står något annat - Tipsa gärna hur jag ska förbättra mig blogg!


Ditt namn?:
Stalker?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du någon blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0