Vad ska det bli av med det här?

2011-05-04

Studsade upp ur sängen vid 6 i morse. Hoppade in i duschen och fixade mig lite till skolan. Första skoldagen idag efter nästan två veckors ledigt. Kommer blir lite kul att träffa och se alla igen. Just nu så är jag klar med allt och väntar tills min buss kommer, vid tio i. Har mke tid kvar.

Jag ser att det snöar ute. Jätte kul, jag blev ju såå glad när jag såg det. Hade ju strömabrott igår kväll med, härliga tider. Alla i familjen satt samlade i vardagsrummet och bara chillade. Det var lite mysigt faktiskt, hade ljus tända och så. Alla barnen började sova lite sen, haha. När strömen kom fram så försvann alla fort som tusan till sitt eget liv.

Men nu är det en ny dag med nya tag :))

Kommentarer



LÄS INNAN DU KOMMENTERAR:

Jag kör tyvärr inte med bloglovin - Läs inlägget innan du kommenterar, det du söker kanske står där i - Jag är intresserad av tävlingar m.m - Alla bilder som visas är tagna av mig om det inte står något annat - Tipsa gärna hur jag ska förbättra mig blogg!


Ditt namn?:
Stalker?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du någon blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0