26 November

2011-11-26

Och jag är vaken igen. Eller har varit det någon timma nu. Men nu är jag tillbaka här till er efter en natt.
Idag blir det att plugga på religionen. Försöka bli klar med alla frågor där osv. Sedan måste jag börja läsa på till geografiprovet som är på torsdag. Vet redan nu att jag kommer sabba det. Eftersom han gör såna jävla svåra prov.
Sedan ska vi börja sätta upp ljusstakar och så idag med. Så då blir det att sätta upp min stjärna i fönstret också. Lite juligt måste det ju vara där inne. Kommer ihåg när man var mindre och pyntade inne hos sig också med tomtar osv. Men det passar precis inte in i mitt rum längre. Och sedan orkar jag inte med det (a


Kommentarer
Postat av: sanashaba'

sv; idag ska jag faktiskt jobba till 6 ungefär. Kanske träffar lite gott folk därefter! Dudå?(:

2011-11-26 @ 11:13:02
URL: http://ssanashaba.blogg.se/
Postat av: josefin

sv: Tack :)

2011-11-26 @ 11:31:00
URL: http://josefiiinss.blogg.se/



LÄS INNAN DU KOMMENTERAR:

Jag kör tyvärr inte med bloglovin - Läs inlägget innan du kommenterar, det du söker kanske står där i - Jag är intresserad av tävlingar m.m - Alla bilder som visas är tagna av mig om det inte står något annat - Tipsa gärna hur jag ska förbättra mig blogg!


Ditt namn?:
Stalker?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du någon blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0