Dag 11 - Min önskelista.

2011-11-07

hah, om jag ska vara ärlig så har jag redan skrivit ner lite på min önskelista till jul. Gjorde det för inte så länge sedan. Fast jag önskar mig ingenting speceillt. Typ två saker som jag verkligen vill ha. Och några saker som jag bara kom på lite random.

* Ny kamera, Nikon.



* pengar till en kamera. För att jag knappas kommer få en.



Det är de två jag mest vill ha. Sedan så är ju julen så kall, och jag älskar stora tröjor. Så jag skrev upp det på önskelistan ;)

* stora tröjor.


(större tröjor än på bilden)


och så får jag alltid godis på julafton. Det är ju liksom en del av det hela. Haha nejj men jag brukar få det av mormor och morfar. För att det är svårt för dom att hitta på att köpa julklappar till en tonårstjej som bara vill ha dyra saker osv.


Kommentarer
Postat av: bella

Hej sötnos!

Kika in och kolla om du blev kvällens blogg inne hos mig. Om du inte blev det har du en ny chans just nu! :D önskar dig lycka till! :*

kramar bella :*

2011-11-07 @ 23:15:42
URL: http://ciaobellaaa.blogg.se/
Postat av: FELICIA :)

HEJ!

Hoppas allt är bra :)

Nu är jag tillbaka efter en längre bloggpaus!

Kika gärna in och lämna en kommentar eller två!

2011-11-09 @ 08:24:30
URL: http://bestofbothworlds.webblogg.se/



LÄS INNAN DU KOMMENTERAR:

Jag kör tyvärr inte med bloglovin - Läs inlägget innan du kommenterar, det du söker kanske står där i - Jag är intresserad av tävlingar m.m - Alla bilder som visas är tagna av mig om det inte står något annat - Tipsa gärna hur jag ska förbättra mig blogg!


Ditt namn?:
Stalker?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du någon blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0