en lååång söndag

2011-11-20

Jag vet att jag inte har boggat något alls idag. Men jag sa ju också igår vad jag skulle göra hela dagen ut idag, eller hur? Har ju hållit på med en stortstädning i vår stuga med familjen. Vill göra era medvetna om att det inte känns något annat än jul. Vilken härlig känsla det har varit hela dagen. Vi alla går runt och städar, hjälps åt och sjunger tillsammas till radion som står på. En redig julkänsla. Det är ju inte så länge kvar tills julen är här heller. Om bara en månad, fem veckor. Jag stör mig enormt på hur tiden kan gå så fort.

Nu har jag stått och lagat mat också. Bara fisken som är kvar som pappsen står och lagar till. Sedan är det mat här hemma också. Lax, potatis, sallad. Det är en middag som jag är sugen på idag.

Kvällen blir till att fortsätta städa antagligen, sedan plugg, duscha och Beck på tv:n. Det blir nog bra. Får vi hoppas iallafall. Och imorgon är det skola igen. Träffa alla trötta elever ännu en gång :) men vi hörs!

Kommentarer



LÄS INNAN DU KOMMENTERAR:

Jag kör tyvärr inte med bloglovin - Läs inlägget innan du kommenterar, det du söker kanske står där i - Jag är intresserad av tävlingar m.m - Alla bilder som visas är tagna av mig om det inte står något annat - Tipsa gärna hur jag ska förbättra mig blogg!


Ditt namn?:
Stalker?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du någon blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0